|
Products by country
Czech Republic
Distributor
|
| Name |
E3 Slovakia, s.r.o. |
| Address |
Východná 2605 |
|
Trenčín 911 08 |
| Telephone |
tel: + 421 905 219 016 |
| Website |
www.e3slovakia.sk |
 |
Eskimo-3 Capsules and fluid
Eskimo-3® je jedným z najlepšie preskúmaných a zdokumentovaných doplnkov obsahujúcich Omega-3 mastné kyseliny, ktoré existujú, nový štandard kvality a účinku
Prípravok Eskimo-3® obsahuje dôležité Omega-3 mastné kyseliny EPA a DHA v optimálnej koncentrácii a je obohatený o antioxidanty (Pufanox - patentovaná zmes) vo vedecky vyhodnotenej zmesi a koncentrácii, čo je veľmi dôležité.
Čistota : V testoch vykonaných v roku 2002 Írskou agentúrou pre výživu dotovaných Írskou vládou sa ukázalo, že Eskimo-3 je 3 až 50 krát čistejší ako ostatných 14 testovaných produktov s obsahom Omega-3.
Stabilita : Eskimo-3®
V testoch publikovaných inštitútom Royal Society of Chemistry, Cambridge, Veľká Británia v roku 1999 bolo objavené, že Eskimo-3 je 10 až 200 krát stabilnejší ako ostatných 13 testovaných produktov s obsahom Omega-3
V štúdii vykonanej na 160 dobrovoľníkoch v roku 2000 sa uvádza, že každý druhý má nízku hladinu omega-3 mastných kyselín v krvi a zároveň poukazuje na potrebu doplnenia stravy o nenasýtené mastné kyseliny.
Hodnoty u všetkých ľudí sa postupne dostali na normálnu hladinu počas užívania Eskimo-3® a súčasne sa dosiahlo zníženie oboch typov cholesterolu a triglyceridov.
Eskimo-3® je lekársky registrované vo viacerých krajinách a je vyrábané v súlade s prísnymi farmaceutickými predpismi a normami. (GMP). Výroba je neustále kontrolovaná Švédskou lekárskou agentúrou
Výskum ukázal, že Eskimo-3 napomáha zabezpečiť podporu pre normálnu funkciu kardiovaskulárneho systému.
Publikované klinické štúdie ukázali, že výživový doplnok Eskimo-3® pozitívne vplýva na znižovanie cholesterolu, triglyceridov a lipoproteínu (a) v krvi.
V Dánsku 90% zákazníkov užíva Eskimo-3® predovšetkým kvôli vynikajúcim účinkom a pôsobením na kĺby. Eskimo-3® má taktiež blahodárny vplyv na celý mozgový systém a zdravý vývin jedinca ( hlavne schopnosť učiť sa a dobrej pamäte).
Eskimo-3® má priaznivé účinky u žien, hlavne u tých, ktoré trpia menštruačnými bolesťami, tehotných a žien v menopauze na zvýšenie hladiny triglyceridov ako súčasť dôležitého rizikového faktora pred srdcovo cievnymi ochoreniami.
Vo viac ako 100 článkoch boli publikované efekty Eskimo-3® vo vedeckých časopisoch, založených na 20 klinických štúdiách, 15 experimentálnych výskumoch a 5 lekárskych tézach.
Eskimo-3® je používané v 20 rôznych krajinách sveta (napr. USA, Anglicko, Nemecko, Francúzsko a ostatné krajiny EU). Veľa lekárov z týchto krajín odporúča Eskimo-3 ako jeden z najdostupnejších omega-3 rybích olejov na trhu dosahujúcim vynikajúce účinky.
|
 |
Eskimo Kids
Kým dospelí často trpia nedostatkom omega-3, ale prebytkom omega-6, obidve tieto mastné kyseliny omega-3 a omega-6 sú veľmi dôležité pre normálny rozvoj detí, špeciálne u malých detí. EPA,DHA a ARA všetky sú potrebné pre normálny mozgový vývin a všeobecný rozvoj u detí V porovnaní s výrobkom Eskimo-3, ktoré prevažne pozostáva z omega-3 a dôležitou zložkou antioxidantov Pufanox (patentované zloženie prírodných antioxidantov),
Eskimo Kids je zložené z omega 3,6,9 mastných kyselín + vitamín D a E. Kyselina linoleová, dôležitá zložka materinského mlieka je prevedená na ARA u malých detí. Omega-9, ako dôležitá zložka zdravej stredozemnej stravy, je účinný antioxidant a to špeciálne v kombinácii s Pufanoxom.
Obidve mastné kyseliny omega-3 a vitamín D sú potrebné pre normálny rozvoj a rast detí V Nórsku je dlhodobou tradíciou podávanie rybieho oleja malým deťom, Eskimo Kids, ktoré sa podáva deťom od 1 roka po dobu 4 týždňov. Eskimo Kids® bolo použité v nedávnej štúdii v Dánsku u viac ako 100 detí, v intervale 1 až 16 rokov, s veľmi dobrou účinnosťou a výsledkami.
Doplnková výživová náhrada EPA+DHA+ARA u detí ukázala zvýšenie riešenia problémov výkonnosti a zlepšenie celkového duševného rozvoja, vo viacerých ale nie vo všetkých štúdiách. Výskum bol publikovaný v časopise "Journal of Nutrition (v roku 2007 časti 137:1031-6) ” a ukázal že užívanie prírodného rybieho oleja zlepšilo imunitný systém u malých detí. Výskum urobil profesor Lotte Lauritzen a jeho spolupracovníci z oddelenia Univerzity ľudskej výživy v Kodani.
Prieskumu sa zúčastnilo 64 detí. Polovica z nich užívala denne jednu čajovú lyžičku (5 ml) švédskeho rybieho oleja. Po 3 mesiacoch funkcia imunitného systému bola účinnejšia a ukázalo sa že výsledky sú porovnateľne lepšie s deťmi u ktorých sa rybí olej nepodával. Medzi iným krvná hladina interferónu-gamma sa zvýšila. Takéto zlepšenie imunitného systému znižuje riziko infekcií a môže vysvetľovať prečo dánske deti, ktoré trpia striedavými infekciami dýchacích ciest užívajú produkt Eskimo Kids®. Iná nedávno prezentovaná štúdia tieto výsledky len potvrdila a ukázala, že deťom podávaný prírodný rybí olej mal za následok zjavne aj menší počet absencií v škole počas vírusového obdobia .
Iné prieskumy ukázali, že deti, ktoré začínajú jesť rybu oveľa skôr majú menšie riziko vzniku alergií. Nedostatok EPA a DHA prispievajú u detí k zvýšenej náklonnosti k infekciám. Viac detailných informácií môžete získať u p. Saldeena A-S a profesora Saldeena T: Efekty polynenasýtených mastných kyselín u detí. ( Zdravotnícky časopis 3-2002, strany 65-69 v anglickej a švédskej verzii). Prosím pozri špeciálne Tabuľku č.2, kde je zloženie Eskimo Kids porovnané s inými často používanými výrobkami.
|
|
|